خانه / آخرین اخبار / آقای ایتالیا، چرا انقدر خوش استایل و دلبری؟

آقای ایتالیا، چرا انقدر خوش استایل و دلبری؟

امشب و در آخرین دیدار گروه اول رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، ایتالیا با شکست ولز، مقتدرانه صعود کرد، ایتالیایی‌ها همیشه در ایران محبوب بوده‌اند زمانی ده‌روسی، زمانی دل‌پیرو، بوفون یا مثلا باجو، دلایل محبوبیت‌شان در ایران فقط فوتبالی نیست، پیراهن‌های چسبان و آبی، استایل و شمایل دلبر آن‌ها، تماشای آن‌ها برای ایرانی‌ها را شبیه به تماشای یک فشن‌مد کرده، مدی که انگار هیچوقت تکراری نمی‌شود، مثلا همین مانچینی را ببیند، حق دارند دختران اگر کراش بزنند، این مطلب را بخوانید.
کافه سینما: امشب و در آخرین دیدار گروه اول رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، ایتالیا با شکست ولز، مقتدرانه صعود کرد، ایتالیایی‌ها همیشه در ایران محبوب بوده‌اند زمانی ده‌روسی، زمانی دل‌پیرو، بوفون یا مثلا باجو، دلایل محبوبیت‌شان در ایران فقط فوتبالی نیست، پیراهن‌های چسبان و آبی، استایل و شمایل دلبر آن‌ها، تماشای آن‌ها برای ایرانی‌ها را شبیه به تماشای یک فشن‌مد کرده، مدی که انگار هیچوقت تکراری نمی‌شود، مثلا همین مانچینی را ببیند، حق دارند دختران اگر کراش بزنند، این مطلب را بخوانید.

کشور ایتالیا و شهر میلان، یکی از مهم‌ترین مراکز فشن و مد در سراسر دنیاست و کلن ایتالیایی‌ها به شیک پوشی معروف اند و بسیاری از برند‌های برتر مد، یتالیایی هستند. از سالواتوره فرگامو تا پرادا و ورساچه و گوچی تا جورجیو آرمانی.

https://www.bartarinha.ir/

 

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

کریستن ویگ و آنی مومولو در حال نوشتن یک فیلم دیزنی در مورد خوانندگان ناپسند سیندرلا هستند

تازه بارب و استار برو به ویستا دل مار ، کریستن ویگ و آنی مومولو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *