خانه / آخرین اخبار / انیمه Castlevania Netflix با فصل آینده 4 به پایان می رسد

انیمه Castlevania Netflix با فصل آینده 4 به پایان می رسد

آنها می گویند همه چیزهای خوب باید به پایان برسند. خون آشام ها احتمالاً کاربرد چندانی برای این جمله ندارند ، اما حتی داستان های جاودانه آنها نیز باید سرانجام به نتیجه برسند. روز جمعه ، نتفلیکس تیزر تبلیغاتی برای چهارمین فصل آتی Castlevania را منتشر کرد که آخرین آن نیز خواهد بود.

در اصل مجموعه ای نمادین از بازی های ویدئویی ترسناک – فانتزی توسط کونامی با خانواده ای از شکارچیان هیولا که در طول قرن ها با کانت دراکولا می جنگیدند ، Castlevania توسط نویسنده وارن الیس در یک مجموعه انیمیشن برای Netflix اقتباس شد. این نمایش حول سه شخصیت اصلی می چرخد: ترور بلمونت (ریچارد آرمیتاژ) ، آخرین فرزندان قبیله افسانه ای جنگ خون اش. Sypha Belnades (Alejandra Reynoso) ، دانشمند کنجکاو و جادوگر جادوی قدرتمند عناصر ؛ و آلوکارد (جیمز کالیس) پسر نیمه انسان دراکولا (گراهام مک تاویش).

تلاش این سه نفر برای کشتن دراکولا سرانجام در پایان فصل 2 موفقیت آمیز بود ، که به نظر می رسید می تواند پایان نمایش باشد. در عوض ، Castlevania در فصل 3 با هیجان انگیزترین فصل خود بازگشت. همانطور که مشخص شد ، غیاب دراکولا با انواع شخصیت هایی که برای دستیابی به قدرت تلاش می کنند ، خلا قدرت باورنکردنی ایجاد کرد.

همانطور که ویدیوی تیزر جدید Netflix نشان می دهد ، همه آنها در فصل 4 به سر می برند. بینندگان می توانند Carmilla (Jaime Murray) ، ستوان یک بار دراکولا را بشنوند که اعلام می کند او قصد دارد “همه چیز را از همه بگیرد”. هکتور (تئو جیمز) ، نوکر سابق دراکولا که در پایان فصل 3 توسط خواهر کارمیلا لنور (جسیکا براون فایندلی) به بردگی کشیده شد ، شنیده می شود که می گوید کارمیلا می خواهد همه دنیا را به “قلم انسانی غول پیکر” تبدیل کند خون آشام ها برای تغذیه بینندگان باید تعجب کنند که رفیق سابق هکتور ایزاک (Adetokumboh M’Cormack) ، که فصل 3 را با جمع آوری ارتش شیطان خود به پایان برد ، ممکن است در این باره چه بگوید.

فیلم بالا را مشاهده کنید. فصل 4 Castlevania در 13 مه به نتفلیکس می رود.

https://ew.com/tv/netflixs-castlevania-anime-to-end-with-upcoming-season-4/

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

کریستن ویگ و آنی مومولو در حال نوشتن یک فیلم دیزنی در مورد خوانندگان ناپسند سیندرلا هستند

تازه بارب و استار برو به ویستا دل مار ، کریستن ویگ و آنی مومولو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *