خانه / آخرین اخبار / مارول از ترکیب کامل و شگفت آور تیم جدید X-Men رونمایی می کند

مارول از ترکیب کامل و شگفت آور تیم جدید X-Men رونمایی می کند

جهش یافته های مارول در حدود یک سال اخیر از یک دوره طلایی جدید لذت می برند. مینی سریال دوقلو ۲۰۱۹ House of X and Powers of X ، نوشته Jonathan Hickman با هنرنمایی Pepe Larraz و RB Silva ، این دوره جدید را با فاش کردن اینکه پروفسور X و Magneto برای ایجاد یک کشور-ملت جهش یافته جدید و مستقل به هم پیوسته اند ، آغاز کرد. جزیره زنده کراکوآ. دوستان قدیمی دوباره متحد شده اند و دشمنان دیرینه اسلحه خود را به نفع ایستادن کنار هم گذاشته اند تا خود را به عنوان جهش یافته علیه جهانی که از آنها متنفر است و از آنها می ترسد ابراز کنند. پس از سالها تحمل ستم و نسل کشی ، اکنون جهش یافته ها می توانند در بهشت ​​زندگی کنند.

تنها چیزی که این دوران از دست رفته است ، X-Men است. بله ، البته ماهانه کمیک X-Men منتشر می شود که توسط Hickman نوشته شده و توسط Leinil Yu به تصویر کشیده شده است ، اما این بیشتر یک کتاب گلچین بوده است که در آن هر شماره آزاد است و می تواند شخصیت های مربوط به Krakoa را مورد توجه قرار دهد (شماره 6 ، برای به عنوان مثال ، همه چیز در مورد Mystique بود ، در حالی که شماره شماره 11 مگنتو را نشان داد که در دفاع از Krakoa در برابر ارتش گیاهان بیگانه مهاجم دیده می شود که از کراس اوور Empyre مارول دیده می شود). اگرچه سیکلوپس در صفحات این کمیک X-Men با فرزندان ابرقدرت خود چند ماجراجویی کرده است ، اما در واقع یک تیم فعال X-Men وجود ندارد که بتواند به نمایش بگذارد … تا به حال ، یعنی.

در پایان داستان کراس اوور جهش یافته X of Swords در سال گذشته ، سایکلوپس و ژان گری بدون هیچگونه قطعیت اعلام کردند که تیم جدیدی از مردان ایکس را تاسیس می کنند تا بهترین و درخشان ترین چیزی را که Krakoa ارائه می دهد ، ارائه دهد. یک شکاف در این تیم با نظرسنجی عمومی مشخص شد و دیروز نتایج نشان داد که طرفداران به دختر مگنتو ، Polaris با قدرت مغناطیسی ، به تیم رأی داده اند. در حال حاضر ، مارول از ترکیب کامل X-Men جدید رونمایی کرده است … و این سورپرایزهای سرگرم کننده ای دارد!

سایکلوپ و ژان البته در آنجا هستند. این زوج که اخیراً به هم پیوسته اند در هدایت تیم جدید همکاری خواهند کرد. به لطف طرفدارانش ، پولاریس هم اکنون در کشتی است. سان فایر نیز در این تیم حضور دارد که تقریباً به اندازه این سه پیشکسوت شخصیت X-Men بوده است. او در تیمی بود که در X-Men # 1 با اندازه غول پیکر 1975 دیده شد ، اما برای مدت طولانی عضو نبود زیرا او برای هویت خود به عنوان یک قهرمان ژاپنی بیش از هویت خود به عنوان یک جهش ، ارزش قائل بود. به همین دلیل ، باید جالب باشد که چگونه Sunfire با این وضعیت موجود جدید که جهش یافته در نوع خود ملیت یافته اند ، چگونه برخورد می کند.

اگر جدیدترین شماره های X-Men را خوانده اید ، می فهمید که دو عضو دیگر در این مجموعه جدید چه کاری انجام می دهند. سینچ (که می تواند از قدرت دیگران کپی کند) و ولورین (زن ، لورا کینی) به تازگی یک ماموریت خطرناک را در داخل خرک به پایان رسانده اند ، جایی که گروهی از انسان پیشرفته از نظر تکنولوژی در تلاش برای تکامل نوع انسانهای گذشته هستند ، و ظاهرا تبدیل به یک عاشقانه شده اند زن و شوهر. حضور آنها نشان می دهد که خط داستانی ممکن است در کتاب جدید نیز ادامه یابد.

بسیار جالب است که می بینیم لورا هویت ولورین خود را حفظ کرده است. او پس از مرگ لوگان در سال 2015 این مانتو را به دست گرفت ، اما پس از بازگشت دوباره به نام رمز اصلی X-23 بازگشت. خوشبختانه ، به نظر می رسد مارول با دو ولورین متفاوت در حال دویدن است (دیگری در X-Force این روزها). مطمئناً در EW ما را آزار نمی دهد. ما لورا را به عنوان ابرقهرمان سال خود در سال 2018 معرفی کردیم.

آخرین اما مطمئناً مهمترین چیز Rogue نیست ، که مانند Synch توانایی جذب قدرت دیگر جهش ها را دارد. به تازگی ، او در سریال Excalibur توسط تینی هوارد و مارکوس تو در کنار همسرش گمبیت بازی کرده است ، بنابراین جالب است که ببینیم این زوج خوشبخت اکنون در تیم های مختلف چگونه قرار می گیرند. یک چیز قطعی است: با حضور Synch و Rogue ، این تیم X-Men انواع ابرقدرت ها را در اختیار خواهد داشت.

این تیم اولین بازی خود را در Hellfire Gala در ژوئن X-Men # 1 به اندازه سیاره انجام خواهد داد که توسط گری داگان نوشته شده و تصویرگر آن لاراز است. سپس این تیم خلاق به X-Men # 1 که از 7 ژوئیه وارد فروشگاه ها می شود ، پیش می روند.

https://ew.com/books/marvel-unveils-lineup-of-new-x-men-team/

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

کریستن ویگ و آنی مومولو در حال نوشتن یک فیلم دیزنی در مورد خوانندگان ناپسند سیندرلا هستند

تازه بارب و استار برو به ویستا دل مار ، کریستن ویگ و آنی مومولو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *