خانه / آخرین اخبار / Falcon and the Winter Soldier یک اتفاق غافلگیرکننده را ایجاد می کند که می تواند برای MCU معنی بزرگی داشته باشد

Falcon and the Winter Soldier یک اتفاق غافلگیرکننده را ایجاد می کند که می تواند برای MCU معنی بزرگی داشته باشد

جولیا لوئیس-دریفوس ستاره Veep به عنوان شخصیت کتاب های کمیک Contessa Valentina Allegra de Fontaine به دنیای سینمایی مارول پیوست و سرانجام اولین حضور خود را در قسمت آخر پیش از فیلم Falcon and the Winter Soldier انجام داد.

مالکوم اسپلمن ، نویسنده برنامه ، قسمت 5 را در مصاحبه با ComicBook.com تحریک کرده بود ، و او به طور جداگانه با Rotten Tomatoes یک بازیگر بزرگ را تحریک کرد. از بین همه حدس ها ، ما شاهد این اتفاق نیستیم.

والنتینا یا وال پس از آنکه جان واکر (ویات راسل) به دلیل کشته شدن یکی از اعضای پرچم شکن در انظار عمومی در قسمت قبلی ، از درجه کاپیتان آمریکا سلب شد ، می رسد. او به او گفت که مصرف سرم ابر سرباز دومین بهترین انتخاب او در کل زندگی خود بوده است زیرا او اکنون برای “افراد خاص” ارزشمند شده است. بهترین انتخاب؟ در آینده تلفن را برمی دارد. سپس وی یک کارت ویزیت سیاه و سفید برای او باقی می گذارد که به نظر می رسد خالی است و جت دارد.

بنابراین ، Contessa Valentina Allegra de Fontaine کیست؟ خب ، اول از همه ، شما کمدی برنده چند جایزه ایمی در نمایش هایی مانند Seinfeld و فیلم هایی مانند Enough Said را فقط برای یک نقش یک کاره انتخاب نمی کنید.

والنتینا یک عامل سه گانه و مگا جاسوس در کمیک های مارول است. او یک مأمور خواب روسی در یک سازمان تروریستی به نام لویاتان بود و به همراه مادام هیدرا رفت. ورود به صحنه در شاهین و سرباز زمستانی ، تقریباً مانند فیلم ضد نیک فیوری با رگه ای بنفش در موهایش ، می تواند اتفاقات بزرگتری برای این شخصیت در متن MCU باشد.

از طرف دیگر ، او می تواند در نقش راز مرموز قدرت بروکر در نمایش باشد. برای دیگری ، حدس هایی وجود داشت که Thunderbolts ، یک تیم فوق العاده جنایتکار اصلاح شده که در ابتدا (به طور تصادفی) هلموت زمو در کمیک ها تشکیل شده بود ، ممکن است در دست ساخت باشد. وال که کارتش را به جان می دهد ، می تواند به این معنی باشد که او گروهی از افراد برجسته را جمع کرده است … و غیره

اسپلمن پیش از این به EW گفته بود که The Falcon و the Winter Soldier چندین پروژه مارول را راه اندازی می کنند و می گوید: “من می توانم به سه مورد فکر کنم که اجازه ندارم درباره آنها صحبت کنم.” این یک شرط امن است که این آخرین چیزی نیست که ما در مورد Val مشاهده کرده ایم.

ew.com/tv/julia-louis-dreyfus-falcon-and-the-winter-soldier-cameo/

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

مارول از ترکیب کامل و شگفت آور تیم جدید X-Men رونمایی می کند

جهش یافته های مارول در حدود یک سال اخیر از یک دوره طلایی جدید لذت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *