خانه / تازه های سرگرمی / فال روزانه شنبه 28 بهمن 1396
فال روزانه جمعه 24 آذر 1396
فال روزانه جمعه 24 آذر 1396

فال روزانه شنبه 28 بهمن 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 بهمن به دنیا آمده ای، تولد مبارک! امسال تغییرات اساسی، نه تنها در زمینه شغلی، بلکه در رابطه عاطفی تان نیز رخ می دهد. سعی کنید در تمام زمینه ها انعطاف پذیرتر باشید و خودتان را با شرایط اطراف تان تطبیق دهید. خودخواهی بیش از حد می تواند شما را از پیشرفت دور نگه دارد. امسال در تصمیم هایی که می گیرید، منطفی تر عمل کنید. به جای هدف های کوتاه مدت، برای اهداف بلند مدت خود وقت بگذارید. در ماه فروردین، مرحله ای از زندگی تان را پشت سر می گذارید و وارد مرحله جدیدی می شوید، پس از همین حالا قدم هایتان را محکم تر بردارید. تغییرات بزرگ و خوشایندی در سال پیش رو در راه دارید، به شرط آنکه فرصت های زندگی تان را به سادگی از دست ندهید. به زودی یکی از گره های زندگی باز خواهد شد. خودتان را برای سالی پر از هیجان آماده کنید.

فـال روزانـه – Daily Omen

شما فرد حساسی هستید. به عنوان مثال با دیدن مشکلات دیگران یاد مشکلات خودتان می افتید اما آیا منطقی است که از تکرار این خاطرات ناراحت شوید؟ در هر صورت این حساسیت شما بی مورد است و باید هر چه و زودتر آن را برطرف کنید. حتی اگر نتوانستید به تنهایی بر آن غلبه کنید، بهتر است از مشاور کمک بگیرید. به زودی یک پیشنهاد کاری به شما می شود که اگر خودتان را به خوبی در مصاحبه آن نشان دهید، موفقیت های زیادی در انتظارتان خواهد بود. تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد می شود که روحیه تان را از این رو به آن رو می کند.

فـال روزانـه – Daily Omen

شما سختی های زیادی را تا به حال متحول شده اید اما به زودی پاداش تمام صبر و تحمل هایتان را خواهید گرفت. از آن به بعد زمان استراحت و خوشی است، بنابراین امیدوار باشید. امروز فردی با شما تماس می گیرد و درخواستی از شما می کند، اگر فکر می کنید که نمی توانید آن را قبول کنید، خجالت را کنار بگذارید و «نه» بگویید. نه گفتن مهارتی است که باید از همین حالا تمرین کنید. در رابطه عاطفی عقل تان یک چیز و دلتان چیز دیگری می گوید. بهتر است که با تکیه به هر دو تصمیم بگیرید.

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان شما را وادار به کاری می کند که تمایلی به انجام آن ندارید. در این شرایط باید به ندای قلب تان گوش دهید یا به حرف دیگران؟ ما اولین گزینه را پیشنهاد می دهیم، از این رو که شما بهتر از هر کس دیگری به شرایط زندگی خود آگاهید و می دانید که چه چیزی به صلاح تان و چه چیزی به ضررتان است. اگر فردی شما را ناراحت کرده، به جای این که پشت سرش حرف بزنید، رودر رو با خود او صحبت کنید تا کدورت ها هر چه زودتر برطرف شوند. در این روزهای سرد سال بهتر است به سلامت خود اهمیت بیشتری دهید تا به دام بیماری دچار نشوید.

فـال روزانـه – Daily Omen

شرایط حاضر بر وفق مرادتان نیست. اگر چه شما به آرامش احتیاج دارید اما موانع موجود نمی گذارند. پیشنهاد می کنیم که چند روز به سفر بروید و از همه چیز به دور باشید. اگر نگران روند کارهایتان هستید، آنها را به فردی قابل اعتماد بسپارید و مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اخیرا انتظارتان از زندگی زیاد شده است. اگر چه این حالت طبیعی است و ممکن است برای هر فردی رخ دهد اما اگر واقع بین نباشید، افسردگی عمیقی را تجربه خواهید کرد. برای یکی از اعضای خانواده شما اتفاق خوشایندی رخ می دهد که در تغییر روحیه شما نیز موثر است.

فـال روزانـه – Daily Omen

احساس می کنید که امروز روز شما نیست. شاید احساس ناراحتی و افسردگی کنید اما یادتان باشد که همیشه شرایط بر وقف مرادتان نیست. پس اگر می خواهید که از این شرایط استرس زا دور باشید، خودتان را کنار بکشید. حتی اگر امکانش هست، مرخصی بگیرید و در خانه بمانید و کاری را که بدان علاقه دارید انجام دهید. به دنبال تغییری در زندگی تان هستید اما نمی دانید که از کجا شروع کنید. شاید بد نباشد این کار را از دکوراسیون خانه تان انجام دهید سپس به دنبال تغییرات بزرگ تری مانند تغییر شغل باشید. پیشرفت شما در گرو همین تغییرات است.

فـال روزانـه – Daily Omen

اخیرا شریک زندگی تان کمی خودخواهانه رفتار می کند و این موضوع شما را ناراحت کرده است. به عنوان مثال او آزادی را که به خود می دهد، برای شما قائل نمی باشد. اما سعی کنید که آرامش خودتان را حفظ کنید و گفتگو را به زمانی که هر دوی شما سرحال و آرام هستید، محول کنید. مدت هاست به فکر حل کردن مسئله ای هستید، به زودی گره هایی برایتان باز می شود و حقایقی بر شما روشن می شود که تغییرات کوچک اما مهمی را در زندگی تان رقم خواهد زد. یک میهمانی هیجان انگیز در راه دارید، آن را از دست ندهید.

فـال روزانـه – Daily Omen

خودتان را برای یک روز پر از هیجان آماده کنید، به این علت که هم در محیط کار و هم در خانه پیشرفت های قابل ملاحظه ای را احساس خواهید کرد. این موفقیت ها نتیجه سخت کوشی هایتان بوده است، پس از آن نهایت لذت را ببرید. زمان خوبی است تا برای علاقمندی های شخصی و هدف هایی که در سر دارید، در راستای همین پیروزی، برنامه ریزی کنید. حال که ذهنیت خوبی از خودتان را در ذهن دیگران ساخته اید، می توانید برای دریافت کمک روی دیگران نیز حساب کنید.

فـال روزانـه – Daily Omen

مدت هاست ایده ای در سر دارید. تصمیم گرفته اید که آن را با یکی از دوستان تان عملی کنید. اگر چه دوست تان قابل اعتماد است اما واحب نیست تمام زیر و بم کار را نشان اش دهید یا به بیانی فوت کوزه گری خود را فاش کنید. هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. بنابراین محتاطانه و قدم به قدم جلو روید. اگر در رابطه عاطفی تان به مشکل برخورده اید، راه حل شما پیش خودتان هست. بنابراین به جای فشار آوردن به شریک زندگی تان، ریشه مشکل را در خودتان جستجو کنید.

فـال روزانـه – Daily Omen

میان دو راهی رفتن و ماندن گیر افتاده اید. از طرفی دوست دارید که وارد یک رابطه شوید و از طرف دیگر از اتفاقات غیرمنتظره آن می ترسید. شما باید هنگام گرفتن تصمیم، تمام خاطرات و شک و دودلی های گذشته را دور بریزید و مطابق آنچه دلتان می خواهد، تصمیم بگیرید. مطمئن باشید که راه درست را به شما نشان خواهد داد. برای به دست آوردن آنچه در ذهن تان دارید، کافی ست که کمی صبر کنید. عجله تنها موانع شما را بیشتر می کند. به کمک یکی از دوستان نزدیک تان می توانید اطلاعاتی را که در به دست آوردن شان ناموفق بوده اید، به دست آورید.

فـال روزانـه – Daily Omen

مدت هاست که به دور پاهایتان حصار تنیده بوده اید اما امروز از تمام آن محدودیت ها آزاد می شوید و هیچ چیز نمی تواند مانع از پرواز کردن شما شود. اگر امروز تمایلی به برقراری ارتباط با دیگران ندارید و ترجیح می دهید که در تنهایی سیر کنید. نگران نشوید، از فردا همه چیز به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت. فقط حواس تان باشد که دیگران به خصوص شریک زندگی تان را از خودتان نرنجانید. در انتهای روز خبر خوبی از طرف یکی از نزدیکان تان می شنوید که خوشحال تان خواهد کرد.

فـال روزانـه – Daily Omen

شما وقت تان را صرف کارهای بیهوده کرده اید و دلیل آن هم بی برنامه گی در زندگی بوده است. اگر بتوانید راهی که مناسب شما است را انتخاب کنید، آینده ای روشنی به خصوص از نظر مالی در انتظارتان خواهد بود. هر لحظه فرصتی برای شکفتن شماست، بنابراین آن را از دست ندهید. به زودی در یکی از میهمانی ها یا مراسم، پیشنهادی به شما می شود. بهتر است برای جواب دادن عجله نکنید. شاید در ابتدا این پیشنهاد برایتان ناخوشایند باشد اما پس از فکر کردن می فهمید که ممکن است به نفع تان تمام شود. بنابراین در تصمیم گیری های زندگی تان تامل کنید.

فـال روزانـه – Daily Omen

اخیرا دلیل تمام اتفاقات بد زندگی تان را اطرافیان تان می دانید اما در واقع، این شمایید که مسئول زندگی خودتان هستید. اگر اکنون نتوانید روی پای خودتان بایستید، تا آخر عمر وابسته دیگران خواهید بود. بی شک نه شما و نه دیگران همچین رفتاری را نمی پسندند. پس دست به کار شوید. امروز در برخورد با دوستی، خبرهای خوبی می شنوید که اگر پیگیرشان باشید، تغییراتی مثبتی در زندگی تان به همراه خواهد داشت. دوستی منتظر شماست، قبل از آنکه دیر شود، به سراغ اش بروید.

http://www.bartarinha.ir/fa/news/20915/%D9%81%D9%80%D8%A7%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%80%D9%87-daily-omen

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

فال روزانه جمعه 24 آذر 1396

فال روزانه چهارشنبه 11 بهمن 1396

فال روزانه چهارشنبه 11 بهمن 1396 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *