خانه / آخرین اخبار / فال روزانه جمعه 24 آذر 1396
فال روزانه جمعه 24 آذر 1396
فال روزانه جمعه 24 آذر 1396

فال روزانه جمعه 24 آذر 1396

فال روزانه جمعه 24 آذر 1396

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، باهوش، منطقی، منظم و بسیار شجاع هستید اما علیرغم تمام این ویژگی های مثبتی که دارید خیلی وقت ها در عملی کردن نقشه ها و برنامه هایتان با مشکل می شوید و دلیل آن هم چیزی نیست جز تنبلی، سهل انگاری و دمدمی مزاجی! کمی در این رفتارهای خود تجدید نظر کنید. امسال تا جایی که می توانید از شروع هر گونه شراکت و فعالیت های مشترک اقتصادی خودداری کنید. شاید پیشنهادهای خیلی وسوسه کننده ای برای شراکت به شما بشود، اما حداقل تا شش ماه آینده باید دست نگه دارید. پیش از امضای هر گونه قرارداد و یا پذیرفتن هر تعهدی باید خیلی بیشتر از همیشه احتیاط به خرج بدهید. منافع مالی در نیمه ی دوم این سال جدید از زندگیتان به سراغ شما خواهند آمد. خوشبختانه روابط عاطفی شما در وضعیت خوبی به سر خواهند برد و با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. نگرانی هایی بابت سلامتی والدینتان خواهید داشت که به احتمال زیاد چندان جدی نخواهند بود. ماه های دی، اسفند و شهریور از مهم ترین و پر اتفاق ترین ماه های امسال خواهند بود.

فـال روزانـه – Daily Omen

آیا وضعیت اقتصادی شما در حال حاضر باعث احساس نگرانی و سردرگمی شما شده است؟ آیا فکر می کنید کنترل اوضاع دارد از دست شما خارج می شود؟ راستش، به احتمال زیاد شما دارید موضوع را بیش ازاندازه برای خودتان بزرگ می کنید. همه ی حساب ها و صورت حساب ها و هر چیز دیگری که در ارتباط با وضع مالیتان است را مورد بررسی قرار داده و روی واقعیت ها تمرکز کنید و ببینید چه اتفاقی دارد می افتد. اگر اوضاع را به دقت بررسی کنید خواهید دید که وضعیت شما به آن بدی که خودتان فکر می کنید هم نیست. از همه ی اینها که بگذریم امروز روز استراحت شماست، اصلا چرا اینقدر ذهن خودتان را درگیر این مسائل می کنید؟!

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز ایده های زیادی برای انجام پروژه های خلاقانه و هنری مختلف به سرتان می زنند، اما ایده هایتان خیلی کلی و مبهم هستند و هیچ نظری در مورد جزئیات آنها ندارید. بهترین کاری که امروز می شود بکنید این است که یک لیست از این ایده های نبوغ آمیز تهیه کنید تا بعدا بتوانید به آن رجوع کنید؛ فکر نکنید که مجبور هستید همین امروز دست به کار شده و شروع کنید. در واقع بهتر است حتی اگر احساس آمادگی می کنید هم چند روزی دست نگه دارید تا این ایده ها در ذهنتان به بلوغ برسند و بهترین ها را از بین آنها انتخاب کنید؛ پس کمی صبور باشید. امروز وقتتان را به خانه و خانواده اختصاص داده و هر چقدر دلتان می خواهد استراحت کنید.

فـال روزانـه – Daily Omen

آیا احساس می کنید که رفتار یکی از اطرافیانتان با شما تغییر کرده و انگار از شما ناراحت است؟ به احتمال زیاد شما در اشتباه هستید و این شخص بیشتر درگیر افکار نگران کننده در مورد مسائل کاری و آینده ی حرفه ای خودش است. این نگرانی ها احتمالا بی اساس هستند و حرف زدن با شما به این شخص کمک خواه کرد تا از این وضعیت نجات پیدا کند. او را تشویق کنید در مورد نگرانی هایش با شما صحبت کند و سعی کنید او را آرام کنید. البته حواستان به این موضوع هم باشد که تمام روز تعطیلتان را به کمک کردن به دیگران اختصاص ندهید، حتما وقتی را هم برای تفریح و خوشگذرانی در برنامه ی خودتان بگذرانید.

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز به یکباره از عشقتان هیچ خبری نیست و حتی تماس ها و پیام هایتان را هم پاسخ نمی دهد، این موضوع باعث نگرانی شما شده است و شاید حتی به این فکر بیفتید که نکند دیگر شما را دوست نداشته باشد. بهتر است دست از قضاوت کردن بردارید و تا وقتی از اصل جریان مطمئن نشده اید نتیجه گیری نکنید. به احتمال زیاد او درگیر کارهای دیگری است که به او فرصتی برای برقراری تماس با شما را نمی دهند. فراموش نکنید که هر چقدر محکمتر بخواهید او را در مشت خود بگیرید احتمال این که او را از دست بدهید بیشتر خواهد شد. خوشبختانه دوستان و اعضای خانواده امروز دور و برتان هستند، فعلا سر خودتان را با وقت گذراندن با آنها گرم کنید.

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز شما مهمان هایی خواهید داشت که در خانه ی شما دور هم جمع می شوند تا به بحث در مورد موضوعی که برای همه ی آنها مهم و جالب است بپردازند. این دورهمی خیلی جذاب و هیجان انگیز خواهد بود و از مصاحبت با این افراد لذت خواهید برد، اما به احتمال زیاد یک نفر در جمع حضور خواهد داشت که به دنبال ایجاد بحث و درگیری است. حواستان به این موضوع باشد و هر گاه دیدید اوضاع دارد به هم می ریزید خیلی سریع بحث را عوض کنید تا یک خاطره ی خوشایند برای همه به یک روز بد تبدیل نشود. در پایان روز کمی زودتر بخوابید تا خستگی پذیرایی از مهمان ها از تنتان خارج شود و برای شروع هفته ای جدید آماده شوید.

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز شرایط فعلی و محیط اطرافتان آنقدر برای شما اهمیت پیدا کرده است که نسبت به اهداف دراز مدت خود دچار شک و تردید شده اید. آنچه در حال حاضر دارید می بینید برای شما آشناتر است و فکر کردن به آن به شما آرامش بیشتری می دهد. هر چند که این آشنایی آرامش بخش است، اما نمی توانید برای همیشه در همین وضع بمانید و برای رسیدن به آینده ی دلخواهتان باید تغییرات را با آغوش باز پذیرا باشید. نگاهتان را کمی گسترده کنید و سعی کنید کمی جلوتر از نوک دماغتان را هم ببینید. البته که باید از زمان حال و زیبایی های زندگی لذت ببرید، اما برای آینده تان هم باید برنامه داشته باشید و تلاش کنید.

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز هیچ چیزی برای شما لذت بخش تر از تفریح و خوشگذرانی در کنار دوستانتان و آرامشی که از بودن با آنها دریافت می کنید نخواهد بود. با این حال شاید نتوانید از مصاحبت با آنها لذت ببرید و در مورد موضوعاتی که دلتان می خواهید صحبت کنید. بهر حال همین که با هم در مورد مسائل پیش پا افتاده ی روزمره صحبت کنید هم خودش به اندازه ی کافی حالتان را خوب خواهد کرد، لازم نیست حتما در مورد مسائل عمیق و پیچیده ای مثل معنای زندگی حرف بزنید. وضعیت متغیر بازار باعث نگرانی شما در مورد سرمایه گذاری هایی که کرده اید شده است، این وضعیت به احتمال زیاد موقت است و اوضاع خیلی زود به حالت عادی باز خواهد گشت.

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز احساس می کنید حواس کسی که دوست دارید جای دیگری است و به شما توجهی ندارد. مواظب باشید در مورد او پیش داروی نکنید و بلافاصله برای خودتان اینطور نتیجه گیری نکنید که حتما شخص دیگری در قلبش جای شما را گرفته است. به احتمال زیاد این حواس پرتی و بی توجهی عشقتان به مسائل و مشکلاتی که در راه رسیدن او به اهدافش قرار دارند مربوط می شود و ارتباطی به شما ندارد. سعی کنید با رفتار منطقی و همراه با آرامش خود او را تشویق کنید که مشکلش را با شما در میان بگذارد. بد نیست اگر امروز زمانی را هم به کارتان اختصاص بدهید، درست است که امروز تعطیل است، اما یکی دو ساعت پرداختن به مسائل کاری می تواند کمک زیادی به شما بکند.

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز به احتمال زیاد در استفاده از تجهیزات فنی و الکترونیکی به مشکل برخواهید خورد. شاید شما در زمینه ی استفاده از این تجهیزات اطلاعات و مهارت کافی را داشته باشید، اما در رفع مشکلات فنی آنها تخصص چندانی ندارید. به جای این که خودتان را با سر و کله زدن با آن دیوانه کنید بهتر است از یک نفر از اطرافیانتان که در این زمینه تخصص دارد و یا از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید و خودتان هم در حالی که اوضاع دارد روبراه می شود از روز تعطیلتان لذت ببرید. شاید مجبور شوید کمی پول خرج کنید، اما کارتان به راحتی راه خواهد افتاد اعتماد به نفستان حفظ خواهد شد و وقتتان را هم صرف کارهایی بهتر خواهید کرد.

فـال روزانـه – Daily Omen

  • امروز یکی از دوستان و اطرافیانتان به یکباره و به طرز عجیبی کم حرف و درون گرا شده است و بی توجهی او نسبت به شما باعث شده فکر کنید که رابطه تان با او در خطر است. نگران نباشید! درست است که دوستتان ناراحت است، اما ناراحتی او به شما ارتباطی پیدا نمی کند و از جای دیگری ریشه می گیرد. ذهن او آنقدر درگیر مشکلاتش است که اصلا متوجه این نیست که شما از رفتار او ناراحت شده اید. کمی به او فرصت بدهید تا با مشکلاتش روبرو شود، وقتی خودش آماده باشد و اوضاع به حالت عادی بازگردد رفتارش با شما هم مثل قبل خواهد شد. به او کمی حق بدهید، همه ی ما چنین مراحلی را تجربه می کنیم.
  • فـال روزانـه – Daily Omen

یکی از اعضای خانواده و یا گروه دوستانتان بی این که به بقیه چیزی بگوید غیبش زده و تلفن هایش را هم جواب نمی دهد. شما نمی دانید که کجا رفته و این موضوع ممکن است باعث نگرانیتان بشود، اما بهتر است زیاد خودتان را اذیت نکنید چون به احتمال قوی هیچ مشکل خاصی برای این شخص پیش نیامده است و فقط به کمی تنهایی نیاز دارد. به او اجازه بدهید امروز را به حال خودش باشد و نگرانش نباشید، پیش از پایان روز به احتمال زیاد سر و کله اش پیدا خواهد شد. امروز حتما وقت آزاد زیادی خواهید داشت، سعی کنید این زمان را به مطالعه اختصاص بدهید و کتابی را که مدت ها پیش نیمه کاره رها کرده بودید را بار دیگر در دست بگیرید.

فـال روزانـه – Daily Omen

امروز یک تماس یا پیام عجیب و غریب و غیر منتظره دریافت خواهید کرد. شاید ندانید فرستنده ی آن کیست و یا اطلاعاتی که از طریق آن دریافت می کنید چندان قابل اعتماد به نظر نرسند. شنیده هایتان حتی اگر دروغ نباشند هم به احتمال زیاد کمی اغراق شده باشند. اگر موضوع برایتان مهم است پیش از هر گونه قضاوت و نتیجه گیری در مورد آن تحقیق و بررسی کنید و تا از صحت آنها اطمینان کامل پیدا نکرده اید با کسی در موردشان صحبت نکنید. اگر قصد رفتن به خانه ی اعضای خانواده و یا یکی از دوستانتان را دارید حتما پیش از رفتن با آنها تماس بگیرید، چون در غیر این صورت اگر پشت درهای بسته نمانید هم احتمالا استقبالی که انتظار دارید از شما نخواهد شد.
منبع : برترین ها
bartarinha.ir/

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

مارول از ترکیب کامل و شگفت آور تیم جدید X-Men رونمایی می کند

جهش یافته های مارول در حدود یک سال اخیر از یک دوره طلایی جدید لذت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *