خانه / سبک زندگی / تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

نزدیک عید نوروز است و یکی از کار‌هایی که خانواده‌ها به آن مشغول می‌شوند تزئین و دکوراسیون منزل است. در این مطلب درباره تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین مطالب جدیدی را می‌خوانید.
نبض ما – حسین مقدس زاده: نزدیک عید نوروز است و یکی از کار‌هایی که خانواده‌ها به آن مشغول می‌شوند تزئین و دکوراسیون منزل است. در این مطلب درباره تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین مطالب جدیدی را می‌خوانید.

با نزدیک شدن بهار و خانه تکانی منزل، خیلی از خانم‌های خانه دار علاقه‌مند هستند دکوراسیون جدیدی را به منزل خود دهند. در این بین یکی از جلوه‌هایی که در تزئین منزل خیلی به چشم می‌آید، تزئین میز پذیرایی است که معمولا خانم‌ها علاقه‌مند هستند، آن را به طور منحصر به فرد و چشمگیری تزئین کنند. در ادامه ایده‌هایی را در این مورد در اختیارتان قرار می‌دهیم.

برای تزئین میز پذیرایی، شکوفه‌های گل را به داخل منزل خود بیاورید. با استفاده از گلدان‌های رنگارنگ و با سلیقه‌ای که خودتان می‌پسندید می‌توانید چیدمان جذابی از این گل‌ها را برای تزئین میز پذیرایی استفاده کنید.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

برای تزئین میز پذیرایی فقط به خود میز اکتفا نکنید! می‌توانید با استفاده از کاغذ‌هایی رنگی و آویزان کردن آن به لوستری که در بالای میز قرار دارد باعث افزایش رنگ و ظرافت در خانه شوید.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

می‌توانید دسته‌هایی از گل‌های ارزان قیمت را کنار هم قرار داده و آن‌ها را داخل کوزه‌هایی چینی قرار دهید. همچنین از پایه‌هایی شیشه‌ای برای جای گل‌ها در کنار کوزه استفاده کنید تا تاثیر بیشتری در زیبایی و تزئین میز پذیرایی داشته باشد.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

به جای استفاده از فنجان‌های ساده و سفید می‌توانید از طرح‌های گل دار استفاده کنید. این طرح‌های رنگارنگ باعث می‌شود ظروف چینی از حالت کلاسیک خود خارج شده و جذاب‌تر به نظر آیند و این زیبایی و تزئین میز پذیرایی شما را دو چندان می‌کند.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

با استفاده از یک سبد مینیاتوری و چند تا تخم مرغ رنگ شده بهار را به خانه خود بیاورید. هرکدام از سبد‌ها را می‌توانید با یک تگ و جمله‌ای دلخواه مشخص کنید. روی تخم مرغ‌ها هم می‌توانید اسم اعضای خانواده خود را بنویسید. همچنین با نصب یک روبان به سبد آن را شکیل‌تر و زیباتر کنید.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

همچنین می‌توانید با استفاده از رنگ آمیزی‌های زیبا روی تخم مرغ‌ها طرح‌های متنوعی را ایجاد کنید. یکی از ایده‌های دیگری که می‌توان با استفاده از آن تخم مرغ‌های عید را به میز پذیرایی اضافه کرد قرار دادن آن‌ها در ظرف‌های شیشه‌ای است به زیبایی آن افزود و میز پذیرایی را به خوبی تزئین کرد.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

می‌توانید از میوه‌ها برای تزئین میز پذیرایی استفاده کنید. تعدادی لیمو را که خوش رنگ هستند، می‌توانید داخل یک کوزه شیشه‌ای قرار دهید و همچنین از گل‌های زرد و سفید در کنار آن برای جلوه بیشتر استفاده نمایید.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

استفاده از گل‌های وارونه هم ایده‌ای است که می‌تواند بسیار جذاب و در عین حال خاص باشد. جعبه‌ای چوبی را می‌توانید از بالای سقف آویزان کرده و گل‌ها را به صورت وارونه روی آن قرار دهید.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

استفاده از شمع‌های تزئینی هم همواره ایده‌ای جذاب برای تزئین میز‌های پذیرایی است. می‌توانید شمع‌ها را به صورت مجزا روی میز پذیرایی بچینید و یا این که آن‌ها را داخل ظروف شیشه‌ای قرار دهید و در کنار تعدادی گل و گیاه تنوعی از رنگ‌ها را برای تزئین میز پذیرایی خود استفاده کنید.

تزیین میز پذیرایی برای سفره هفت سین

اگر می‌خواهید روی میز پذیرایی خود هفت سین هم بچینید باید به این نکته توجه کنید که مهم‌ترین مسئله در تزئین هفت سین تقارن ظروف است. همچنین اگر هارمونی رنگ را بتوانید رعایت کنید زیبایی و تزئین میز پذیرایی شما چند برابر خواهد شد.

اگر بخواهید از رنگ سال در تزئین میز پذیرایی خود استفاده نمایید می‌توانید از رومیزی بنفش و یا دستمال‌های بنفش و صورتی استفاده نمایید. همچنین در کنار سبزه که برای عید نوروز خریده اید، می‌توانید از گل‌های بنفش و سفید هم استفاده نمایید تا جلوه‌ی زیباتری به میز خود بدهید.

bartarinha.ir/

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

دکوراسیون خانه‌ی مدرن بهناز و محمدرضا در شیراز

در این مطلب می‌خواهیم دکوراسیون خانه ساده و شیک بهناز رحمانی و محمد رضا تجلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *