خانه / سبک زندگی / ستاره‌ها بعد از فرش قرمز با لباس‎شان چه می‌کنند؟

ستاره‌ها بعد از فرش قرمز با لباس‎شان چه می‌کنند؟

ستاره‌ها بعد فرش قرمز با لباس‎شان چه می‌کنند؟

از زمانی که ستاره ها روی فرش قرمز قدم می گذارند، تمام دوربین ها و نگاه مردم روی آنها زوم می شود، از این رو آنها باید بهترین لباس خود را به تن کنند تا بیش از همیشه به چشم آیند. اما ستاره ها لباس هایی که برای مهمترین مراسم زندگی شان به تن می کنند را چگونه انتخاب می کنند؟
برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری: از زمانی که ستاره ها روی فرش قرمز قدم می گذارند، تمام دوربین ها و نگاه مردم روی آنها زوم می شود، از این رو آنها باید بهترین لباس خود را به تن کنند تا بیش از همیشه به چشم آیند. اما ستاره ها لباس هایی که برای مهمترین مراسم زندگی شان به تن می کنند را چگونه انتخاب می کنند؟

ستاره‌ها بعد فرش قرمز با لباس‎شان چه می‌کنند؟
البته این مراسم نه تنها برای ستاره ها، بلکه برای طراحان لباس نیز فرصتی ست تا برندشان را به تاثیرگذارترین روش ممکن تبلیغ کنند. در واقع برخی از برندها برای تبلیغات خود به ستاره ها پول می دهند تا لباس آنها را به تن کنند. این مبلغ بسته به شهرت آن ستاره، بین 100000 تا 250000 دلار متفاوت است.

برخی دیگر از ستاره ها، لباس، جواهرات یا کیف و کفش مورد علاقه شان را از طراحان مشهور قرض می گیرند. در این شرایط نه تنها آن فرد هزینه ای برای لباس نمی پردازد، بلکه تبلیغی هم برای آن برند کرده است.

ستاره‌ها بعد فرش قرمز با لباس‎شان چه می‌کنند؟
اما چه اتفاقی برای این لباس های گران قیمت، پس از این که روی فرش قرمز درخشیدند، می افتد؟ آیا آنها برای مراسم های دیگری مورد استفاده قرار می گیرند یا این که تا ابد در کمد لباس خاک می خورند؟ شاید هم طراحان آنها را به خشکشویی برده و پس از تمییز شدن، به فرد دیگری می فروشد!

ستاره‌ها بعد فرش قرمز با لباس‎شان چه می‌کنند؟
آریانا ویسنر، یکی از طراحان مشهور هالیوودی، می گوید: «100% لباس ستاره هایی که روی فرش قرمز می پوشند، به طراحان شان برگردانده می شود. البته از حق نگذریم می شود گفت که حدود 99% آنها این گونه اند. البته در برخی مواقع خاص، طراحان لباس آنها را به ستاره ها هدیه می دهند. به عنوان مثال ورساچه لباس شب سبز رنگی که برای مراسم گرمی 2000 برای جنیفر لوپز طراحی کرد را به او هدیه داد.»

ستاره‌ها بعد فرش قرمز با لباس‎شان چه می‌کنند؟
اما برندهای دیگری چون دیور، لویی ویتون یا شنل، معمولا لباس هایشان را پس می گیرند و در آرشیوشان نگه می دارند. آیا تا به حال دیده اید که لباسی که بر تن ستاره ها روی فرش قرمز می درخشد و تیتر بسیاری از مجلات می شود را فرد دیگری پوشیده باشد؟ اما این مورد فقط برای برندهای لوکس صادق است.

گاهی این امکان هم وجود دارد که ستاره ها یا طراحان، لباس هایی که ستاره ها تنها یک بار پوشیده اند را به حراج بگذارند. به عنوان مثال لباس نقره ای رنگ کیت هادسون در مراسم اسکار 2016 به قیمت 3325 دلار، به فروش رسید.

ستاره‌ها بعد فرش قرمز با لباس‎شان چه می‌کنند؟
در این صورت مشتریان می توانند آن را، از این جهت که دست دوم است، با قمیت بسیار پایین تری بخرند. البته مشتریان همیشه این شانس را ندارد که دقیقا همان لباسی که ستاره مورد علاقه شان به تن کرده را بپوشند. بلکه گاهی از روی همان مدل لباس، نمونه های دیگری تولید و روانه بازار می شود.

جدا از اینها، پوشیدن لباس های گران قیمت، دردسرهایی نیز دارد. از آنجا که لباس های لاکچری ستاره ها توجهات زیادی را به سمت خود جلب می کند، احتمال دزدیده شدن شان هم هست. به عنوان مثال، لباسی که لوپیتا نیونگو از برند کلوین کلین در مراسم اسکار به تن داشت، با وجود 6000 مروارید و به ارزش 150000 دلار، ربوده شد. گزارشات حاکی از آن است که این لباس، پس از مراسم، از هتلی که این ستاره در آن اقامت داشت، دزدیده شد اما در نهایت و به دلایل نامعلومی به او بازگردانده شد.

bartarinha.ir

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

دکوراسیون خانه‌ی مدرن بهناز و محمدرضا در شیراز

در این مطلب می‌خواهیم دکوراسیون خانه ساده و شیک بهناز رحمانی و محمد رضا تجلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *