خانه / سبک زندگی / بررسی استایل مگان مارکل؛ عروس دوم خاندان سلطنتی

بررسی استایل مگان مارکل؛ عروس دوم خاندان سلطنتی

بر هیچکس پوشیده نیست که استایل مگان، بسیار خاص و متفاوت بوده و شباهتی به دیگر عروس خاندان سلطنتی، کیت ندارد. ما در این مقاله به بررسی استایل مگان مارکل و سبک معمول لباس پوشیدنش پرداخته‌ایم.
برترین‌ها: مگان مارکل را تقریبا همگی می‌شناسند؛ بازیگر ۳۸ ساله هالیوود و سریال معروف «وکلا» که چندی پیش با نوه پسری ملکه بریتانیا، هری، ازدواج کرد و لقب «دوشس ساسکس» را از آن خود کرد. بعد از ازدواج این زوج، حرف‌وحدیث‌های بسیاری درباره این وصلت به‌وجود آمد و پس از آن عده‌ای از مگان طرفداری کرده و عده‌ای نیز به او انتقاد کردند؛ اما موضوع مهم و انکارناپذیر در اینباره، استایل مگان مارکل است.

بر هیچکس پوشیده نیست که استایل مگان، بسیار خاص و متفاوت بوده و شباهتی به دیگر عروس خاندان سلطنتی، کیت ندارد. خاندان سلطنتی از دیرباز قوانین سختگیرانه‌ای درباره نحوه لباس پوشیدن، به‌خصوص لباس بانوان دربار دارد که تمامی اعضای خانواده باید آن‌ها را رعایت کنند.

مگان مرکل نیز به‌خوبی توانسته خود را با این قوانین وفق دهد، هرچند که مواردی نیز وجود داشته که مگان تاحدودی از این قوانین تخطی کرده و لباس‌هایی در مراسم و انظار عمومی پوشیده که چندان مطابق با عرف خاندان سلطنتی نبوده است. ما در این مقاله به بررسی استایل مگان مارکل و سبک معمول لباس پوشیدنش پرداخته‌ایم؛ بنابراین اگر به لباس‌های این عروس خاندان سلطنتی علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

لباس‌های میدی (زیر زانو)

«میدی»، اصطلاحا به لباس‌هایی گفته می‌شود که تا جایی بین زانو و قوزک پا ادامه دارند. این نوع لباس، بهترین انتخاب برای دوشس ساسکس است، زیرا ترکیبی از شیک بودن و زنانگی است و با قوانین خاندان سلطنتی نیز همخوانی دارد.

این نوع لباس‌ها بسیار متنوع بوده و می‌توان از آن تقریبا در هر رویدادی استفاده کرد. لباس‌های میدی بخاطر حالت کمرشان و شکل زیبایشان تقریبا به هر اندامی می‌آیند. اگر قصد دارید که استایلتان کمی کژوآل‌تر شده و این نوع لباس را در مهمانی‌های روز بپوشید، می‌توانید یک کت یا ژاکت نیز به لباستان اضافه کنید.

کفش نوک‌تیز

هنگامی که صحبت از کفش می‌شود، مگان بیش از هرچیز کفش‌های نوک‌تیز را انتخاب می‌کند. کفش‌های نوک‌تیز جلوبسته کاملا با استایل مگان تناسب دارند. این نوع کفش‌ها نه‌تن‌ها هرگز از مد نمیفتند، بلکه آنقدر متنوع هستند که بتوان آن‌ها را با هرنوع استایلی ست کرد؛ از لباس رسمی مهمانی شب گرفته تا کت‌وشلوار زنانه.

درواقع هیچ لباسی وجود ندارد که نتوان آن را با کفش نوک‌تیز ست کرد. گمان می‌کنیم که شما نیز نمی‌توانید در مقابل چنین استایل شیکی مقاومت کنید و به فکر خریدن یک کفش نوک-تیز پاشنه‌بلند هستید. توصیه ما این است که کفشتان را مشکی انتخاب کنید که بتوان آن را با هررنگ لباسی ست کرد.

کلاه

کلاه، یکی از ارکان اصلی استایل بانوان خاندان سلطنتی است؛ البته نه هر کلاهی، بلکه کلاه‌هایی خاص با تزییناتی مانند پر و توری و روبان و … که در زبان انگلیسی به آن «fascinator» می‌گویند. مگان نیز اغلب در مراسم رسمی روز از این نوع کلاه‌ها استفاده می‌کند.

نکته جالب اینجاست که این کلاه‌ها در مراسم مختلف کاربرد دارند و از عروسی گرفته تا اسب‌سواری، می‌توان کلاه مخصوص را انتخاب کرده و بر سر گذاشت. شما نیز می‌توانید با انتخاب یک کلاه زیبا با تزیینات خاص و یا کلاهی با لبه پهن، به استایلتان تمی کلاسیک و درعین حال خلاقانه بدهید.

شلوار‌های گشاد

هیچ کمد لباسی بدون شلوار‌هایی با پاچه‌های گشاد کامل نیست. شلوار گشاد، یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های استایل دوشس ساسکس است که اغلب، آن را در طول روز و مواقع غیررسمی‌تر می‌پوشد. مگان با هوشمندی که دارد، این نوع شلوار را با آیتم‌های مختلفی ست می‌کند، مثلا بلوز، ژاکت یا کت. این نوع لباس پوشیدن به او استایلی شیک و درعین حال هوشمندانه می‌بخشد.

اگر شما نیز قصد پوشیدن شلوار‌های گشاد را دارید، بهتر است بدانید که این نوع شلوار‌ها هارمونی زیادی با بلوز‌ها یا تیشرت‌های تنگ دارند. یقه‌اسکی نیز یکی از مواردی است که اگر با کت یا پالتو همراه شود، جلوه زیبایی به شلوار گشاد می‌دهد.

کیف‌های دستی مخصوص مهمانی شب

می‌توان گفت هیچ نوع کیفی وجود ندارد که مگان در استایلش از آن‌ها استفاده نکرده باشد؛ از کیف‌های بنددار دستی گرفته تا کیف-های دوشی چرم. شاید فکر کنید که کیف‌های دستی چندان کاربردی نیستند، اما مگان ثابت کرده که این نوع کیف‌ها تنوع زیادی دارند و قابل استفاده‌اند.

درواقع کیف‌های دستی، انتخابی عالی برای مهمانی‌های رسمی شب هستند. مگان مارکل، چه با کت‌وشلوار زنانه و چه با پیراهن رسمی، این کیف‌ها را همراه خود دارد.

کت‌ها و پالتو‌های بلند کمربنددار

آب‌وهوای لندن در فصل زمستان بسیار سرد است، بنابراین مگان اغلب در این فصل از پالتو‌های کمربنددار بلند استفاده می‌کند تا حسابی خود را گرم نگاه دارد. این نوع کت‌ها بسیار با استایل مگان همخوانی دارند و برای مراسم و رویداد‌های روز نیز بسیار مناسب هستند. مگان در اغلب مواقع از اکسسوری‌هایی مانند شالی کوتاه و کلفت، کلاهی جذاب یا یک کیف دستی کوچک نیز استفاده می‌کند تا جلوه‌ای زیبا به استایلش بدهد.

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب‌وهوایی سرد دارد، پوشیدن این نوع لباس را در فصل زمستان به شما توصیه می‌کنیم. کت‌های کمربنددار یکی از آیتم‌هایی هستند که جلوه‌ای زنانه و اعیانی به شما می‌بخشند و بسیار مناسب شرایط پوششی ایران نیز هستند.

لباس‌های یقه قایقی (یقه دلبری)

حتما شما هم لباس عروسی مگان مارکل را مشاهده کرده‌اید؛ لباسی مینیمال (نوعی سبک لباس پوشیدن که سادگی و حداقل بودن تجملات از ارکان اصلی آن محسوب می‌شود) و زیبا از برند ژیوانشی که یقه‌ای قایقی یا همان دلبری داشت. پس از ازدواج نیز مگان به پوشیدن لباس‌هایی با یقه‌های اینچنینی ادامه داد؛ یقه‌هایی که درواقع کلاسیک محسوب می‌شوند. این یقه‌ها در عین رسمی بودن، بسیار مسحورکننده و شیک نیز هستند.

چنین ترکیبی باعث می‌شود که استایل مگان، پیچیده و جذاب به‌نظر برسد. یقه قایقی، چشم‌ها را به‌سمت بالاتنه برده و بنابراین باعث می‌شود که کمر فرد، باریک‌تر و شانه‌ها و سینه، پهن‌تر نشان داده شوند. گویا مگان نیز چنین خاصیتی را می‌پسندد، زیرا در بسیاری از مواقع لباس‌هایی می‌پوشد که چنین یقه‌هایی دارند.

ژاکت

هر شخصی که عاشق دنیای مد و فشن است، خوب می‌داند که ژاکت را تقریبا می‌توان با هر لباسی پوشید. مگان نیز از این قضیه آگاه است و از ژاکت، استفاده‌های زیادی می‌کند.

استایل همیشگی مگان، شیک و برازنده است، اما گویا عروس خاندان سلطنتی بدش نمی‌آید که گاهی کمی حالت کژوآلِ کاری نیز به استایلش بدهد. ما اغلب، او را با ژاکتی درخور می‌بینیم که برروی لباسش پوشیده و به استایلش حس راحتی و آرامش می‌دهد. مگان با انتخابش ثابت کرده که لباس پوشیدن مانند یک دوشس، چندان هم سخت و طاقت‌فرسا نیست. شما هم می‌توانید امتحان کنید.

مدل موی مگان مارکل

یکی از آیکون‌هایی که مگان را با آن می‌شناسند، مو‌های بلند مواج اوست. مو‌های سالم و براق دوشس ساسکس، ظاهری شیک و برازنده به او می‌دهد. او معمولا دوست دارد که موهایش را به سبک کلاسیک بیاراید.

به‌همین دلیل، معمولا فرق از وسط باز کرده و موهایش را باز می‌گذارد و به‌نوعی صورتش را با موهایش قاب‌بندی می‌کند. اگر شما نیز دوست دارید که موهایتان را مانند مو‌های مگان حالت دهید، ابتدا باید مو‌ها را سشوار کنید، سپس در انتهای مو از بابلیس استفاده کنید تا حالتی مواج ایجاد شود.

پس از آن نیز سروم مو را برای براق و نرم و درخشان شدن، برروی مو‌ها بمالید. در آخر نیز با انگشتانتان به‌آرامی، حلقه‌های مواج مو را از یکدیگر جدا کنید.

آرایش مگان مارکل

مگان واقعا استاد هنر آرایش نکردن است. او کمترین آرایش را برروی چشم‌هایش اعمال می‌کند و پوستش نیز جوان و درخشان است.

مگان فاندیشن (زیرسازی) سبکی برروی پوست انجام می‌دهد، به‌طوری که کک‌ومک‌هایش محو نشوند و قابل-رویت باشند. سپس از هایلایتر برای برجسته کردن برخی نقاط صورت استفاده می‌کند و رژگونه صورتی کمرنگی برروی لپ گونه‌هایش می‌زند تا رنگ چهره‌اش جوانتر و بشاش‌تر به‌نظر برسد.

رژلب صورتی کمرنگ نیز رژ موردعلاقه مگان است. دوشس ساسکس، پیشانی‌اش را به حالت طبیعی نگاه داشته و با کمی رنگ به قسمت پایین صورتش عمق می‌دهد. برای تکمیل این آرایش مینیمال و زیبا، مگان از کمی سایه چشم قهوه‌ای دودی استفاده می‌کند تا چشم‌های قهوه‌ای او گرم و زیبا به‌نظر برسند. خط چشم و ریمل مشکی نیز از آیتم‌های موردعلاقه مگان برای عمق دادن به چشم و گیراتر نشان دادن آن است.

سخن آخر

امروز باهمدیگر استایل مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی را بررسی کردیم. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، استایلی که مگان به‌طور عمده از آن استفاده می‌کند، در دسته‌بندی استایلی به نام «پرپی» قرار می‌گیرد. استایلی ساده و زیبا که در آغاز ترند شدن در دهه‌های پیش، دانش‌آموزان و دانشجویان از آن استفاده می‌کردند و به همین دلیل به استایل دانش‌آموزی نیز معروف است.

این استایل، بیانگر شیک و برازنده بودن شخص است و معمولا افراد ثروتمندی که دوست ندارند چندان تجملاتی به‌نظر برسند، اما درعین حال از شیک و زیبا بودن لذت می‌برند، از آن استفاده می‌کنند. آیتم‌های رایج در این استایل، شلوار‌های گشاد با بلوز‌هایی چسبان همراه با کت و پالتو‌های بلند، پیراهن‌های رسمی اندامی و کمربنددار، لباس‌های چهارخانه و بوت‌های چرم رسمی است. شما نیز می‌توانید با کمی هوشمندی و جست‌وجو درباره استایل پرپی و افرادی که از آن استفاده می‌کنند، این سبک را به کمد لباس‌های خود وارد کنید. امیدواریم که از خواندن مطالب این مقاله لذت برده باشید.

https://www.bartarinha.ir/

درباره ی zendegijadid

همچنین ببینید

چرا این‌قدر حواس‌پرت شده‌ایم؟ چه باید کنیم؟

حواس‌پرتی می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد بنابراین الزاما نمی‌توان توصیه‌های یکسانی برای روبه رو شدن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *